KALİTE POLİTİKASI
ALPAR

Kalite Yönetim Sistemimiz, uygunsuzlukları oluşmadan önlemek üzerine kurulmuştur. Bunun için gerekli olan firma içi ve dışı geri besleme kanalları oluşturulmuştur. Bu doğrultuda üst yönetim ve çalışanlar geleceğe ait vizyon ve stratejileri oluşturmakta kullanılan ilkeleri ve hedefleri aşağıdaki gibi belirlemiştir.
- Müşteri şartlarına ve yasal gerekliliklere uymak.
- Yenilikçi düşünce ve sürekli gelişim prensipleri ışığında firmamızın kalitesini ve sektöründeki pazar payını her dönem bir önceki döneme göre daha ileri taşımak.
- Kuruluşumuzun hedeflerini gerçekleştirmek ve daha da ileri götürmek için tüm çalışanlar olarak katılımcı bir şekilde gayret göstermek.
- Müşteri odaklı kalite anlayışını firmanın her biriminde etkin şekilde yerleştirmek.
- Müşteri taleplerini ve pazardaki ürün çeşidi eksiklerini hızlı bir şekilde gidermek.
- Ürün ve hizmet çeşidimizi her yıl daha da arttırmak.
- Tüm aşamalarda çevreye saygılı ve sürdürülebilir bir şekilde prosesleri belirlemek ve geliştirmek.Kalite yönetim sistemi süreçlerini sürekli iyileştirilmek.
- Tüm çalışanlarımız bu şekilde belirttiğimiz taahhütlerimizi ve referans aldığımız ISO 9001 ve IATF 16949 sistem standartlarının gereklerini eksiksiz yerine getirmek ile yükümlüdürler.
Çalışanlarımızın Kalite Yönetim Sistemimizi; uygulamak, sürekliliğini sağlamak ve sürekli iyileştirmek için motivasyona sahip olduğuna inanıyor, bu konuda gerekli çaba, gayret ve çalışmayı gerçekleştirmelerini bekliyor, üst yönetim olarak Kalite Yönetim Sistemimizin yukarıda belirtilen bu prensipler dahilinde uygulanabilmesi için tüm destek ve kaynağı temin edeceğimizi taahhüt ediyoruz.